loading...
music2plus.ir
فال روزانه پنجشنبه 2 خرداد ماه 1392

Daily Omen

فروردین: باوجود اینكه نیمی‌ از هفته كاری گذشته است، انگار در تعطیلات آخر هفته هستید!! اگر اگر فقط یك بار مشكلات ناشی از شانه خالی كردن از زیر مسئولت را به طور كامل بررسی كنید، آن موقع به جای فرار از كار كردن تصمیمی ‌درست و عاقلانه می‌گیرید. با این حال از رویاهای هیجان انگیز خود دست برندارید، برای اینكه ممكن است در آینده‌ای نه چندان دور به حقیقت بپیوندند.


اردیبهشت: ماه وارد چهارمین خانه تان یعنی خانه «پیوندهای خانوادگی» می‌شود و بهتان توصیه می‌كنیم امروز وظایف خانوادگی خود را انجام دهید. حتی اگر مجبورید به سر كار بروید، حتما راهی پیدا كنید كه بخشی از وقت‌تان را با افراد خانواده تان بگذرانید. كوچكترین و ساده ترین كارهای خانه را همانند كارهایی مهم و لذت بخش انجام دهید، پس شما می‌توانید به این روش نگرش مثبت خانواده تان را همچنان حفظ كنید.


خرداد: امروز یك روز خیلی خیلی پر مشغله خواهد بود!! چنانكه حتی انجام دادن كارهای معمولی روزانه به صورت معضلی پیچیده در خواهد آمد. شاید شما به فكر ساده‌تر كرده كارهای خود هستید، ولی باید بدانید با كمتر كردن فعالیت‌هایتان وضعتان فرقی نمی‌كند! به جای اینكه به خاطر كارهایی كه نمی‌توانید تمام‌شان كنید عصبانی شوید، نفسی تازه كرده، آرامش داشته باشید و سعی كنید به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهید.


تیر: الان وقت حركت كردن است! شما چند روز گذشته را به فكر كردن در مورد احساسات‌تان و كارهایی كه پیش رو دارید گذرانده‌اید و حالا دیگر وقت بیكار نشستن نیست. به جای اینكه در انتظار یك فرصت زمان عالی باشید، همین حالا اولین قدم را به سوی اهدافی كه برای خودتان تعیین كرده بودید بردارید. رسیدن به اهدافتان نیازمند زمان است، پس وقت‌تان را تلف نكنید.


مرداد: شما می‌توانید بازگشت ماه به نشانه تان را حس كنید، چراكه احساسات‌تان شدیدتر و نوسان‌های رفتاری تان نسبت به قبل بیشتر شده است. اما وقتی كه پلوتو در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات با خورشید تعامل برقرار می‌كند، قدرت و توانایی‌هایتان نیز بیشتر می‌شود. پس شانس خود را امتحان كرده و قبل از اینكه فرصت‌هایتان را از دست بدهید، افكار و ایده‌های خود را ابراز كنید.


شهریور: امروز شما دوست ندارید از لاك خود بیرون بیایید! اما شرایط و مشكلات بهتان اجازه نمی‌دهند كه یك جا ساكن بمانید. شاید شما نگران اتفاقاتی كه دور و برتان رخ داده باشید، ولی مجبور خواهید شد در مورد بعضی چیزها صحبت كنید. باید وقتی را به كندو كاو كردن رازهای ناشناخته اختصاص دهید، برای آنكه خود شما دقیقاً چیزهایی را كه پیدا خواهید كرد را نمی‌شناسید. كشفیات خودتان را با كسی كه بهش اطمیمنان دارید در میان بگذارید
 
فال روزانه جمعه 27 ارديبهشت ماه 1392

Daily Omen

فروردین: شما ﺁینده خود را از همین امروز می‌سازید، باید وضعیت مالی تان را از الان رو به راه کنید زیرا فردا برای این کار بسیار دیر می‌باشد حتی اگر وضعیت مالی‌تان رو به راه باشد و مشکلی نداشته باشید، باز هم باید به فکر ﺁینده تان باشید. اصلا نگران نباشید و فکر نکنید که مشکل یا مساله‌ای قرار است برای شما رخ دهد اما همیشه گفته می‌شود احتیاط شرط عقل است. کمی‌به نزدیکان یا خانواده خود کمک کنید زیرا ﺁنها توقع کمک از شما دارند و شما در این روزها از ﺁنها غافل شده‌اید.


اردیبهشت: شما بیش از حد در حالت سکون و بی حرکتی مانده‌اید، زیرا فکر می‌کنید که در همین مقطعی که هستید خوب است و همه اتفاقات به همین نقطه ختم می‌شود به همین دلیل تلاشی را انجام نمی‌دهید و اوضاع اطراف برایتان اهمیتی ندارد. شما بیش از حد مثبت بین هستید، همه مسائل زندگی با مثبت بینی‌تان حل نمی‌شود. در بعضی از مراحل لازم است که تلاش و فعالیتی از خود نشان دهید. بیش از حد در ﺁینده به سر می‌برید کمی نیز در امروز زندگی کنید. زندگی امروز نیز برایتان اهمیت داشته باشد.



خرداد: تغییراتی در زندگی‌تان رخ داده است که در ابتدا برایتان بسیار ﺁزار دهنده بوده است، اما اکنون متوجه شده اید که این تغییرات برای شما الزامی‌بوده است و مانند چراغی در تاریکی امروز از تمام ﺁنها استفاده می‌کنید. شما فردی هستید که نمی‌توانید در بی ثباتی زندگی کنید، همیشه عادت کرده‌اید که زندگی‌تان قانون خاصی داشته باشد به همین دلیل اکنون که زندگی‌تان در حال تغییر است کمی گمراه شده‌اید.



تیر: شما در این روزها خواهان یک ملاقات عشقی یا یک ملاقات جهت پیشرفت کارهایتان هستید اما این وقت ملاقات به شما داده نشده است به همین دلیل دچار نزاع یا ستیزی با شخص یا اشخاصی می‌شوید. به تازگی با دوست‌تان به مشکلی بر خورده‌اید به همین دلیل تلاش می‌کنید تا بین این موضوعات یک توازن و تعادلی را برقرار کنید. درس‌هایی را که باید یاد می‌گرفتید به انتها رسیده است اکنون زمان باز پس دادن این درس‌ها و هنگام امتحان است.



مرداد: شما تلاش‌های بسیاری را انجام می‌دهید که زندگی‌تان را از مرزی که امروز در ﺁن قرار گرفته است دور کنید. شما در این روزها خبرهای خوبی را از همه جا و در رابطه با مسائل مختلف خواهید شنید. سعی کنید برای رسیدن به ایده ﺁل‌های زندگی تان مسیر مستقیم را بپیمایید، اینقدر راه خود را دور نکنید. شما در این روزها مثبت بین شده‌اید و با نگاهی تازه به اطراف‌تان می‌نگرید، این کار اثری فوق‌العاده مثبت در زندگی شما دارد.



شهریور: شما توسط یک اتفاق یا صحبتی که به تازگی برایتان پیش ﺁمده است انرژی مثبت زیادی گرفته‌اید، به همین دلیل اقدامات و فعالیت‌های مهمی را بر می‌دارید که در ﺁینده‌تان تاثیر فوق العاده‌ای دارد. به خاطر داشته باشید که هر کاری پستی و بلندی‌های مختص به خودش را دارد، هیچ گاه نا امید و یا هیجان زده نشوید، در هر مرحله‌ای که هستید صبر را پیشه خود کنید تا به موفقیت کامل دست پیدا کنید.

فال روزانه چهارشنبه 25 ارديبهشت ماه 1392

Daily Omen

فروردین: شما قدرت خود باوری و اعتماد به نفس تان در این روزهای اخیر بسیار کم شده است، شاید به دلیل صحبت‌های دوستان‌تان باشد یا شاید هم به دلیل اتفاقات ناگواری باشد که برایتان پیش ﺁمده است و باعث شده است که شما اعتماد به نفس‌تان را از دست بدهید. شما به تازگی دوست دارید به قلب‌تان گوش دهید تا این که با عقل‌تان رفتار کنید زیرا عقل‌تان گاهی پیشنهادهایی را به شما می‌دهد که تمایلی به انجام ﺁنها ندارید. مسیر خود را در یک خط ادامه ندهید، سعی کنید تغییر و تحولی در زندگی‌تان به وجود ﺁورید، زیرا زندگی‌تان دچار یکنواختی شده است.


اردیبهشت: شما در این روزها احساس می‌کنید فاصله‌ای بین شما و کسی که او را دوست دارید افتاده است به همین دلیل بسیار ناراحت هستید اما ناراحت و نگران نباشید زیرا دلیل این فاصله‌ای که بین شما دو نفر رخ داده است به زودی مشخص خواهد شد، بهتر است در این روزها تصمیمات مهم و خطیر را نگیرید، زیرا شما دارای قدرت فکری مناسبی نیستید و ممکن است به خاطر راهی که انتخاب می‌کنید به بیراهه بروید. راه زندگی شما کمی باریک شده است و باید خیلی با احتیاط از پرتگاه‌ها و درهای زندگی عبور کنید.



خرداد: شما بسیار از این که از دیگران نقد کنید و ﺁنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید خوشحال می‌شوید، اما لازم است بدانید این کار باعث می‌شود تا شما وجهه مثبت خود را از دست دهید. با دیدی مثبت به همه چیز نگاه می‌کنید و در دنیایی که خودتان برای خودتان ساخته‌اید به سر می‌برید بهتر است از این دنیا خارج شده و افرادی را که در اطراف شما هستند یا وقایعی را که رخ می‌دهید مشاهده کنید.



تیر: وقایع منفی که در گذشته برایتان رخ داده است، اثر منفی بر روی شما گذاشته است و شما بعد از این همه مدت نتوانسته‌اید این اتفاقات را فراموش کنید. شما در کشاکش زندگی واقع شده بودید اما بهتر است راه خود را در این تنازع و جدل پیدا کنید، زیرا اگر راه‌تان را پیدا نکنید دچار نا امیدی می‌شوید. به صحبت‌هایی که می‌شنوید و یا خواسته‌هایی که دیگران از شما دارند سریع جواب مثبت ندهید.



مرداد: شما باید کارها و فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، فرصت‌ها و اتفاقات تازه‌ای برایتان پیش می‌ﺁید که چشم شما را بیشتر به روی دنیا باز می‌کند. مراقب باشید زیرا نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما می‌شود. هر پیش ﺁمد یا اتفاقی برایتان رخ می‌دهد نباید راه شما را عوض کند، در زندگی‌تان پیگیر باشید. اینقدر به مسائل با دیدی منفی ننگرید، زیرا باعث می‌شود که به سلامتی شما ﺁسیب برسد. واقع بین باشید تا موفق شوید.



شهریور: شما زمان خود را به بطالت می‌گذرانید، بهتر است کارهایی انجام دهید که برای شما مفید باشد نه این که از توانایی‌هایتان استفاده نکنید و همه استعدادهای شما کشف نشده باقی بماند. قضاوت‌های نادرستی را در رابطه با افراد انجام می‌دهید، مهم‌تر از ﺁن همه این کارها را در زندگی‌تان اجرا می‌کنید به همین دلیل باعث شده است که زندگی شما در گذشته گره‌های بسیاری داشته باشد. بهتر است تا قدرت و توان کار کردن را دارید از همین امروز شروع به کار کردن کنید تا ذخیره و اندوخته‌ای برای ﺁینده خود داشته باشید.


Daily Omen

فروردین: شما در این اواخر کارهایتان را بدون هیچ گونه تفکر و تعمقی انجام می‌دهید به همین دلیل بسیاری از کارهایتان نتیجه مطلوبی را که می‌خواهید را نمی‌دهند. دلایلی که در سابق برای ادامه زندگی‌تان داشته اید امروز کم رنگ شده اند و جز سرابی برای شما چیزی باقی نمانده است. بهتر است انگیزه‌های خود را تقویت کنید تا بتوانید ساده تر به ﺁرزو هایتان دست پیدا کنید. شما در این افکار هستید که از این به بعد در کارهایتان نیرنگ بیشتری را اعمال کنید اما به شما توصیه می‌کنیم که این کار را انجام ندهید.


اردیبهشت: شما با احساسات تان تصمیم می‌گیرید و با ﺁنها پیش می‌روید، به همین دلیل در این روزها با شکست‌های عشقی یا شکست‌های شغلی مواجه شده اید اما به شما توصیه می‌کنیم به جای این که با احساسات تان تصمیم بگیرید با فکر و عقل خود پیش بروید. برای این که کارهایتان نتیجه خوبی داشته باشد و از عواقب آنها مطمئن باشید لازم است با شخص دیگری نیز مشورت کنید. نگران کندی موفقیت‌هایتان نیز نباشید زیرا هنگامی که زمان موعود فرا رسد شما دسته‌ای از موفقیت‌هایی را در ﺁغوش خواهید گرفت.



خرداد: شمادر این روزها کمی‌نگران هستید و نگرانی‌هایتان بیش از روزهای قبل می‌باشد زیرا اتفاقات جدیدی در زندگی شما رخ داده است به همین دلیل در قلب تان تشویش‌های زیادی را احساس می‌کنید. قدم‌هایتان را کمی ﺁهسته تر بر می‌دارید، زیرا احساس می‌کنید باید جوانب احتیاط را بیشتر در نظر بگیرید، شما کاملا درست فکر می‌کنید، زیرا با این افکارتان و انجام این کارها شانس بیشتری را برای خود ذخیره می‌کنید.



تیر: شما در این روزها خود را از روابط اجتماعی که در سابق داشته اید دور کرده اید و با افرادی که در سابق به ﺁنها علاقه داشتید کمتر ارتباط دارید، این همه محدودیت به چه علت است.انسان‌ها برای بقای زندگی شان به یکدیگر نیازمند هستند بهتر است روابط‌تان را مانند سابق از سر بگیرید.به کارها و فعالیت‌های اجتماعی‌تان بیشتر اهمیت بدهید، زیرا ممکن است به دلیل عدم احساس مسئولیت لازم از این کار اخراح شوید.

  فال روزانه شنبه - 21 اردیبهشت ۱۳۹۲


فروردین: شما از فعالیت‌های روزمره تان خسته شده اید به زمانی برای استراحت نیازمند هستید.خوشبختانه در تمام این مدت با وجود این که خسته شده بودید اما صبوریت خوبی را از خودتان نشان دادید و کارهایتان بدون هیچ گونه تعویقی به پایان رسید.شما قدرت خوبی برای تغییر اینده تان دارید و به راحتی می‌توانید از اتفاقاتی که پیش می‌اید به بهترین نحو ممکن به نفع خودتان استفاده کنید حتی اگر این کارها فعالیت‌های روزمره تان باشد.شما بیش از حد درکارهایتان محتاط هستید بهتر است این محتاط بودن را کاهش دهید تا منافع بیشتری را به دست بیاورید.به ندای قلبتان گوش فرا دهید شما را به خوبی راهنمایی می‌کند.

 

اردیبهشت: شما در این اواخر به این مساله فکر می‌کنید که زندگی برای شما ارزشی قائل نشده است ارزش وجودی شما به پیشرفت های هر روزه شما نیست بلکه کارهایی است که در مجموع انجام می‌دهید مهم هستند نه فقط یک کار .شما انسانی کاملا نوع دوست هستید و به همنوعان خودتان بسیار کمک می‌کنید و این درجه ی فوق العاده بلند است که نصیب هر شخصی نمی‌شود.مقایسه خود با دیگری و کارهایی که دیگران انجام می‌دهند کاری کاملا زشت و ناپسند است.سرنوشت را هر کسی در زندگی شخصی‌اش خودش با تلاش و کوشش می‌سازد.خود را با دیگران مقایسه نکنید زیرا باعث افسرده شدن شما می‌شود.

 

خرداد: به تازگی شخصی وارد زندگی شما شده است که مسیرهای جدیدی از زندگی را به شما نشان می‌دهد و این مساله شما را به شدت تحت تاثیر قرار داده است به همین دلیل امید دوباره ا به زندگی و اینده خود پیدا کرده اید و دلسردی را که در گذشته در درونتان احساس می‌کردید از بین رفته است.خبرهای خوب و مسرت بخشی را در روزهای اینده خواهید شنید که روحیه شما را بیش از پیش دگرگون خواهد کرد.بهتر است با همسر یا اعضای خانواده تان صادق تر باشید زیرا اگر حسن و صداقتی که انها از شما می‌شناختند جای خود را به بی اعتمادی بدهد شما در بسیاری از مراحل زندگی تان شکست می‌خورید و دیگر مانند سابق حمایت انها را نخواهید داشت.

 

تیر: به تازگی مسائل جدیدی وارد زندگی شما شده است که شما را به شدت نگران کرده اند اما نگران نباشید زیرا غافلگیری‌های شیرینی را سرنوشت برای شما رغم زده است تا به تمایلات درونی خود نائل شوید.شما دلتان می‌خواهد از صحنه زندگی تان دور شوید و دیگر مسئولیتی را در قبال کسی نداشته باشید اما لازم است بدانید که همین مسئولیت‌ها باعث شده اند که شما انگیره‌ای برای ادامه زندگی تان داشته باشید و گرنه که شما خیلی وقت پیش از زندگی باز مانده بودید.این مسائل براستی مسائل جزیی هستند زیرا تمام افراد نیز مانند شما دارای مشکل هستند و شما تنها شخصی نیستید که این مشکلات را تجربه می‌کنید.

 

مرداد: شما در زندگی امروزتان از همه مسائل روزمره‌ای که برایتان پیش می‌اید دلسرد شده اید و دیگر امیدی به اینده‌ای تازه ندارید اما بدانید که چشمه امید و دل گرمی‌تازه‌ای به زودی برای شما فوران می‌شود.کتاب‌هایی که شما را به زندگی امیدوار می‌کنند را بخوانید.به پارک یا کنار یک رودخاته بروید تا بتوانید قوای از دست رفته خود را باز بیابید.این حقیقت زندگی شماست پس بهتر است به جای این که خود را عذاب دهید با ان کنار بیاید.

 

شهریور: شما به شدت از دیگران انتفاد می‌کنید و توقعات بیش از حدی را از اطرافیانتان دارید. شما به خاطر این افکاری که دارید به سادگی نمی‌توانید تصمیمی‌را بگیرید.به جای این که با افکار منفی و امواجی منفی که از خود ساطع می‌کنید و به تمام اعضای خانواده و اطرافیانتان برخورد می‌کند بهتر است مثبت اندیشی را جایگزین ان کنید تا نه تنها خودتان و نیز عزیزانتان را نیز کمتر اذیت کنید.به خودتان قول دهید به جای این کارها از زندگی تان لذت ببرید.

 لطفا برای دیدن کامل فال به ادامه مطلب بروید

 

فال روز20اردیبهشت 1392

  

فروردین: شما در بهترین شرایط برای خلاق بودن قرار دارید و این بستگی به خودتان دارد که بهترین راه را برای اثبات توانایی هایتان را، انتخاب نمایید. این موضوع فقط جنبه تفریح و سرگرمی ندارد و باید به یاد داشته باشید که نمی توانید مسئولیت هایتان را کنار بگذارید. با اینکه تمایل دارید فعلا کمی تفریح کرده اما بهتر است بجای فرار از تعهداتی که دارید، ابتدا برنامه ریزی بکنید و سپس با آگاهی کامل یک انتخاب هوشمندانه انجام دهید. عاقلانه ترین کار این است که تمام وظایف و مسئولیت های خود را به درستی انجام داده و در کنار آنها به رویاهای خود فکر کنید.

 

اردیبهشت: با ورود ماه به چهارمین خانه خود، شما باید توجه بیشتری به امور داخل خانه خود کرده و آنها را بررسی نمایید. هرچند که ممکن است وظایف سنگینی در محل کار خود داشته باشید اما این روزها نباید از اوضاع داخل خانه خود غافل شوید. اگر کمی فعالیت خود را بیشتر کرده و سعی کنید شادابی و نشاط خود را حفظ نمایید، خواهید دید که توانایی انجام هرکاری را خواهید داشت.

 

خرداد: امروز بسیار پرمشغله خواهید بود و ممکن است اوضاع کمی پیچیده شود. هرچند که شما دوست دارید اوضاع آرام و مثل قبل ساده باشد اما همیشه اوضاع مطابق میل شما پیش نمی رود. بجای اخم کردن و عصبانی شدن، چند نفس عمیق کشیده و فقط سعی کنید کارها را تا حد توان خود، به خوبی انجام دهید.

 

تیر: این روزها برنامه ای که در ذهن خود داشته اید به جریان خواهد افتاد. تا به حال وقت کافی برای بررسی دقیق همه جانبه آن را داشتید و حالا دیگر نمی توانید آن را نادیده گرفته و از پذیرفتنش سر باز بزنید. بهتر است بجای منتظر شدن برای یافتن یک موقعیت جدید، همین الان که اوضاع خوب است دست به کار شده و اولین قدم برای رسیدن به هدف خود را بردارید.

 

مرداد: ماه به نشانه شما وارد شده است و شما نوسانات روحی (دو دل بودن) را تجربه خواهید کرد اما با گذشت زمان و نزدیک شدن ماه به مشتری، اعتماد به نفس و دلگرمی بیشتری در درون خود احساس خواهید کرد. ممکن است بیش از حد بی تاب باشید بنابراین بهتر است به اهدافی که در ذهن خود دارید فکر کرده و تمرکز خود را از دست ندهید.

 

شهریور: امروز به هیچ وجه مایل نیستید که در فعالیت های اجتماعی شرکت نمایید اما اینکه بخواهید به طور کلی ساکت بوده و از جمع های دوستانه نیز فاصله بگیرید، امری امکان ناپذیر است. هرچند که دوست ندارید صحبت کنید اما باید به اتفاقاتی که رخ می دهد توجه کرده و برروی آنها تمرکز داشته باشید. سعی کنید با شخصی که به او اعتماد دارید صحبت کنید.

 

مهر: با حرکت مریخ و وارد شدن به هفتمین خانه، شما احساس می کنید که زمان به سرعت درحال گذر است. خوشبختانه امروز احساس سرزندگی بیشتری خواهید داشت چرا که روابط خود با دیگران را افزایش می دهید. به جای اینکه اجازه بدهید استرس برروی شما تاثیر منفی بگذارد، سعی کنید با دوستان و همکاران تان ارتباط بیشتری داشته و ثبات در ارتباط هایی که دارید ایجاد نمایید. سعی کنید سخاوتمند بوده و نسبت به دیگران بخشنده باشید.

 

آبان: امروز ممکن است با احساسات خود به مشکل برخورده و دچار تنش بشوید. با شرایطی که بوجود می آید می توانید تصمیم های مهمی در مورد آینده بگیرید. نترسید و نگران ناکامی های گذشته نباشید و سعی کرده با دوست خود در تماس بگیرید.


آذر: مواظب باشید زمانی كه در حال تفریح كردن هستید مسئولیت هایتانر را فراموش نكنید. فكر زیركانه‌ای است كه دلبستگی های همیشگی را به عملكردی مثبت تبدیل كنید. هر تغییری را كه در نظر دارید انجام دهید زیرا كه ژوپیتر در حال حاضر بر موفقیت های زمینی اشاره دارد.

 

دی: امروز اضطراب و استرسی که دارید بیشتر از قبل خواهد شد زیرا می دانید که نسبت به تعهداتی که دارید باید پایبند باشید و آنها را به درستی انجام دهید. ممکن است وسوسه شوید که کمی تفریح کرده تا از خستگی و فشاری که برروی تان قرار دارد رها شوید. به یاد داشته باشید که فعلا باید سخت کار کنید تا تمام تعهدات خود را به خوبی به پایان رسانده و سپس به تفریح و استراحت مشغول شوید.

 

بهمن: ستاره ژوپیتر و اورانوس خبرهای خوبی برای دو هفته بعد دارد، درحالیكه امروز حركت از ژوپیتر به سمت خوشید درك و فهم شما را نسبت به رابطه بین مسئولیتهای احساسی و معنویاتتان افزایش می‌دهد. یك بینش جدید می‌تواند شما را به مسیر متفاوت هدایت كند، اما نباید زمانت را هدر بدهید. به یاد داشته باشید، اكنون زمان مناسب فرا رسیده، فقط باید بیشتر تلاش كنید!

 

اسفند: ارتباط برقرار كردن با یك گروه هم فكر می‌تواند امروز برایتان جالب باشد. این كار باعث یك رشد خلاقانه در شما شده و فرصتی است تا از زندگیت لذت ببرید. شما حتی آمادگی این را دارید كه كاری را خارج از حیطه كارهای قبلی‌ات انجام دهید. درمورد اینكه دیگران چگونه فكر می‌كنند نگران نباش، بخشی از فعالیت شما قرار است تغییر كند تا روش زندگی تان را بازیابی نمایید.

منبع:دانلود سافت ور

بازنشر:سرچ دانلود

لطفا با عضو شدن در سایت ما به روز باشید

http://www.serchdownload.rzb.ir

فال روز 19 اردیبهشت ماه

فروردین: با اینکه شما شخصی خوب و عاطفی هستید اما گاهی اوقات دیگران فکر می کنند که شما فرد بی عاطفه و بی حسی هستید! با این وجود امروز شما در شرایطی می باشید که سعی می کنید با همه ارتباط برقرار کرده و موقعیت های سخت و پیچیده ها را، برای دیگران به شرایطی خوب و دلپذیر تبدیل نمایید. اینگونه به نظر می رسد که می توانید قهرمان یک شخص باشید اما با توجه به تعهد و مسئولیتی که در قبال شخص دیگری دارید، باید مراقب شرایطی که پیش خواهد آمد، باشید. سعی کنید همواره یک دوست خوب باشید!

اردیبهشت: با گردش ماه به دور زهره و مشتری، امروز می توانید احساسات خوبی را تجربه کنید. با این حال اصلا دوست ندارید که امروز بیش از حد از خود کار کشیده و خود را خسته نمایید. عاقلانه ترین کار این است که محدودیت هایی را که با آنها مواجه هستید، شناخته و با احتیاط کارهایتان را انجام بدهید. انجام دادن هرکاری که به ذهن تان می رسد، می تواند بعدا موجب پیشمانی شما بشود.

خرداد: به تازگی برای استراحت کردن و داشتن آرامش با چالش مواجه شده اید اما سرانجام مسیر و عادت زندگی خود را خواهید یافت، هرچند که ممکن است این مسیر پر از دست انداز باشد! این قدرت و توانایی را دارید که تشخیص بدهید چه کاری برایتان خوب است؛ بجای اینکه به نقاط ضعف خود فکر کنید، بهتر است برروی مهارت و توانایی هایی که دارید تمرکز نمایید. توجه داشته باشید که زیرک بودن بیش از حد نیز می تواند دردسرساز بوده و یک احساس خوب را به شرایطی بد تبدیل نماید!

تیر: باورود ماه به نشانه تان، نیازهای عاطفی شما می تواند بسیار طاقت فرسا باشند. با این وجود برای بیان کردن درخواست هایی که دارید، با مشکل خاصی روبرو نشده و به راحتی می توانید صحبت هایتان را بیان نمایید. باید مراقب باشید که بیش از حد تقاضا و درخواستی نداشته باشید زیرا در غیر این صورت با پاسخ خاصی روبرو نشده و ممکن است احساس ناامیدی بکنید. بهتر است از نعمت هایی که دارید لذت برده و سپاسگزار آنها باشید.

شهریور: ممكن است امروز شما در حال تجربه كردن افزایش امواج حس عملگرایی خود باشید كه به شما كمك می كند تا برای سیاستی كه باید برای هفته آینده اتخاذ كنید خوب فكر كنید. شما اكنون فرصت های بسیار خوبی دارید چرا كه سیاره حاكم شما عطارد مستقیم حركت می كند و املاك و قلمرو از دست رفته خود را باز می یابد. به یاد داشته باشید كه شما نیاز ندارید كه همین الان به این فاصله ها غلبه كنید. آهسته و آرام شروع به حركت كنید و به تدریج سرعت خود را در روزهای آینده افزایش دهید.

مهر: سفر كوچك شما به ناحیه خاطرات تان دیگر تمام شده است. شما اخیرا عمیقا درگیر خاطرات و تجربه های گذشته خود شده بودید و اكنون بهتر است كه به لحظه حال بازگردید. اما آن به معنی این نیست كه شما باید احساسات خود را فدای عقل و منطق كنید یا آنها را بدست فراموشی بسپارید. زیركانه ترین سیاست شما اكنون این است كه هم قلب و هم عقل تان را برای تصمیماتی كه باید در آینده بگیرید، دخیل كرده و از هر دو استفاده كنید.

آبان: با وجود اینكه شما تلاش بسیاری می كنید تا باز هم روی وظایف تان تمركز داشته باشید،  گیجی و حواس پرتی، شما را احاطه كرده و مانع شما شده است. در ظاهر، یك پیچ خوردگی كوچك غیر منتظره است،  و به تعطیلات آخر هفته شما مربوط می شود كه به شما اجازه می دهد تا زیر لایه سطحی لغزیده و معانی پنهان را كشف كنید. با این وجود، الان زمان این است كه روی كارهای ساده و آشكار تمركز كنید. امروز شما می توانید لحظات خوش را بوسیله توجه كردن به احساسات تان تجربه كنید؛ به جای اینكه تلاش كنید تا اسرار درونی و پنهان كائنات را كشف كنید.

آذر: همچنانكه روز آغاز می گردد، كارهای بسیار جدی شما نیز شروع می شود چنانچه در طول روز می فهمید كه كارهای زیادی برای انجام دادن دارید و وقتی برای از دست دادن ندارید. خوشبختانه، در تعطیلات گذشته تفریح كرده اید و الان آماده اید كه روی كاری كه در دست دارید متمركز شوید. هر تغییری كه لازم است، در رفتار و روش خود بدهید و ومشغول به كار شوید چرا كه واقعا زمانی برای هدر دادن ندارید. پس همین الان شروع كنید!

دی: دیگران ممكن است امروز شما را به عنوان یك راهنما و مشاور ببینند، به خاطر اینكه به نظر می رسد كه شما هوش و استعداد خوبی دارید و پاهایتان استوار به زمین متصل هستند. خوشبختانه، شما آماده یك مبارزه و رقابت هستید، و نباید این فرصتی را كه برای نشان دادن توانایی كه برای مشخص كردن اختیارات تان دارید را از دست بدهید. اگر چه این زمان بسیار جدی و مهمی است، اما سعی كنید خلق و خوی شاداب و بانشاط خود را از دست ندهید. شما می توانید در حالیكه زمان خوبی دارید همچنان موثر و مفید واقع شوید.

بهمن: امروز خبرهای دیگری غیر از آنهایی كه چشم ها قادر به دیدن آن هستند،  نیز وجود دارد. شما امروز ممكن است در تفكر و تامل عمیقی غرق شوید، كه به آسانی از چشم دیگران پوشیده می ماند. اما توجه كنید كه الان زمانی برای خیال پردازی نیست. شمابر طبق سناریوهایی كه در ذهن دارید بازی می كنید پس می توانید در مقابل مبارزه ها و رقابت هایی كه در سر راه تان پدیدار می شوند به خوبی واكنش نشان داده و تصمیم بگیرید. مطمئن شوید كه راه حل های گوناگون و متفاوتی را كشف كرده اید، برای اینكه یك مسیر مستقیم را انتخاب كنید زیرا كه می دانید بعدها خیلی دشوارتر خواهد بود كه به عقب بازگردید و راه دیگری را انتخاب كنید.

اسفند: برای شما بسیار مشكل است كه امروز به دیگران بگویید كه چه احساسی دارید و به چه می اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید كه همین الان چه احساسی دارید. شما از این می ترسید كه اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت كنید،  ناخودآگاه رازی را كه نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افكار و اندیشه های خود را برای خود نگاه دارید ممكن است بسیار خشك و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع كنید تا ترس های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر كنید و زمان را تلف كنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است كه بخواهید از آنچه كه در ذهن تان می گذرد صحبت كنید.

 

منبع : سيمرغ



 فال روزانه

 

 فال روزانه چهارشنبه - 18 اردیبهشت ۱۳۹۲
فروردین: شما امروز چاشنی یک بمب هستید چرا که ماه در نشان مستبد شما قرار گرفته و ممکن است به طور غیرعمد یک موقعیت ناخوشایند را به یک موقعیت کاملا بدتر تبدیل سازد. خوشبختانه كمی خودآگاهی داشتن اکنون تاثیر زیادی خواهد داشت و شما را قادر خواهد ساخت که به خاطر چیزی که زیاد مهم نیست عصبی نشوید و از این موقعیت ها اجتناب کنید. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که باید آنچه را که احساس می کنید بیان کنید حداقل دیگران را به خاطر مشكلات اخیرتان مقصر ندانید و آنها را سرزنش نکنید.
 
اردیبهشت: با وجود اینکه شما با شخصی سرو کار دارید که برنامه های بلندمدت اش در تضاد با عقاید شماست امروز قادر هستید مسائل را از منظری نسبتا روشن تر ببینید. به جای اینکه اجازه دهید تا ناامیدی و یاس تبدیل به یک معامله ناخوشایند شود می فهمید که این گرفتاری های اخیر سرانجام خوبه خود حل خواهد شد. طبیعتا شما باید با خودتان رو راست بمانید اما متکی بودن به توانایی های درونی باعث می شود در مقابل ناملایمات زندگی صبور بمانید.
 
خرداد: درگیری و ستیز سختی که قبلا برای تان بوجود آمده بود اکنون عواقب خود را نشان خواهد داد. ممکن است احساس کنید که شخصی درست در مقابل شما کارهای مخفیانه ای انجام می دهد با این حال هیچ کس متوجه آن نمی شود و آشکارا چیزی نمی گوید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که تا می توانید خوش بین باشید حتی اگر احساسات تان مدام در نوسان باشند. شما توانایی ذاتی دارید که از گفتگویی که هیچ نفعی برای تان ندارد و فقط باعث آزار شما می شود فرار کنید.
 
تیر: بعضی اوقات تمایل ذاتی شما برای اینکه خودتان را کنترل کنید و احساسات ناخوشایند خود را بیان نکنید خیلی سخت است و نشان ندادن افکار منفی همیشه کار مناسبی است. اما بعضی اوقات شما براحتی آن را پس می گیرید و منجر به رفتار انفعالی- پرخاشگرانه می شود. امروز سرکوب کردن احساسات تان باعث قوت گرفتن آنها شده و اگر احساسات خود را نشان ندهید تبدیل به یک انفجار عاطفی خواهد شد.تمرین کنید تا تبدیل به یک مشاهده كننده شوید. تغییرات درونی خود را انکار نکنید. در عوض؛ زمانیکه به چیزی پی بردید آن را با دیگران در میان بگذارید.
 
مرداد: از دید شما وضعیت دشوار اخیر ربطی به شما ندارد. به هر حال از دید عوالم کیهانی هر کسی می تواند نقش شما را در این دنیا بازی کند. با وجود اینکه شما خالق این نمایشنامه هستید بازیگران در کار با شما احساس نارضایتی می کنند.اما حتی اگر آنها امروز بدخلق و ناراحت باشند باز هم باعث می شوند تا شما در مرکز توجه قرار بگیرید. برعهده گرفتن مسئولیت باعث می شود تا احساسات ناآرام و دمدمی مزاج خود را تا حدی آرام کنید.
 
شهریور: ممکن است امروز در محل کارتان شخصی زیاد با شما خوب رفتار نکند اما با این حال روز خوبی است و شما انرژی زیادی دارید که کارهایتان را به خوبی انجام دهید. نیازی نیست که یک جاسوس باشید. حقیقت سرانجام آشکارخواهد شد خواه شما در پی آن باشید یا نه! اما اگر تصمیم داشته باشید که بوسیله آشکار کردن رفتار نامناسب شخصی به پیشرفت این جریان کمک کنید این جریان را بهانه ای برای توجیه اشتباهات تان در کارها قرار ندهید. به هر حال کلمات درست موثر و التیام بخش هستند.
 
مهر: هر چقدر امروز کسی با شما بهتر رفتار کند احساس ناامیدی و ناامنی شما هم بیشتر خواهد شد. اگر فکر می کنید دیگران در پیشرفت شما دخالت می کنند به غریزه تان اعتماد کنید. اما اكنون با یك با یک دشمن فرضی جنگ نکنید؛ به حریف خیالی مشت زدن سیاست موثری نخواهد بود. قبل از اینکه حرکت بعدی را آغاز کنید صبر کنید تا اطلاعات تان کامل شود.
لطفا برای دیدن کامل فال به ادامه مطلب بروید

 

فال روزانه:برای امرز سه شنبه17/02/1392

فروردین: انعطاف پذیر بودن به شما کمک می‌کند تا امروز از پس مشکلات به خوبی برآیید، اما در واقع هر چه از روز می‌گذرد می‌بینید این کار برایتان سخت‌تر و سختتر می‌شود. ممکن است در یک موقعیت یک روش راه چاره باشد اما همان روش در موقعیت دیگری به کار نیاید. اگر اوضاع آن طور که دوست داشتید پیش نرفت، نگران نشوید. صبر کنید تا زمان شما را در حل این مشکل راهنمایی کند.

 

اردیبهشت: ممکن است امروز برای لحظاتی زندگی به نظرتان شیرین و دوست داشتنی بیاید، ‌با وجود اینکه مسائل و مشکلات زیادی دارید اما دوست ندارید که روزتان را برای فکر کردن به آنها هدر بدهید. باید کاری کنید تا جریان کارهایتان را کند و آرام کند اما احتمالا اتفاقی می‌افتد که نمی‌توانید به هدف تان برسید. زمانی که نمی‌دانید چکار باید بکنید بشدت گیج و دستپاچه می‌شوید. اما بتوانید اگر مسیر خود را در روزهای آینده تغییر دهید استرس و فشار روحی را کاهش می‌دهید. پس لازم نیست همین الان تصمیم مهمی‌بگیرید.

 

خرداد: به جای اینکه مشکلات را خط بزنید، به هر اتفاق به عنوان هشداری نگاه کنید که به شما یادآوری می‌کند که باید جریان زندگی خود را آرام کنید و به راه درست برگردید. مسائل ساده‌ای مانند تاخیر داشتن در قرار ملاقات یا فراموش کردن تعهد و قول‌هایتان نشانه‌هایی از مشکلات اساسی تر هستند. انرژی خود را سر احساسات منفی هدر ندهید؛ بهتر است که به وظایف خود فکر کنید و بدنبال زندگی آرام تری باشید.

 

تير: امروز اتفاق غیر منتظره‌ای برایتان می‌افتد و شما نمی‌توانید دلیل موجهی برای آن  پیدا کنید. تصورات وخیالات تازه ای از ضمیر ناخودآگاهتان سر بيرون می‌آورند و بهتر است به جای نادیده گرفتن شان به آنها توجه کنید. به رویاهاتان اجازه پرواز دهید و ببینید شما را به کجا می‌برند. شاید مقصد نهایی شان را ندانید، اما حداقل می‌توانید احساسات خفته خود را بیدار کرده و بهتر آنها را بشناسید.

 

مرداد: مهم نیست که شما چقدر مصمم هستید تا به اهداف تان برسید،‌ مسئله این است که امروز اتفاق غیر منتظره ای می‌افتد که شک می‌کنید که آیا دارید راه درستی می‌روید یا نه! ممکن است آنقدر توانایی داشته باشید که همه موانعی را که سر راه شما قرار گرفته اند از میان بردارید، اما ممکن است این نیات دیگران باشد که مانع اصلی شما باشند. سر و کار داشتن با مردمی‌که عصبی هستند بسیار سخت است اما شما به خوبی از عهده این کار بر می‌آیید. شاید امروز زیاد احساس خوبی نداشته باشید، اما در واقع امروز روزی است که براحتی می‌توانید مسیر آینده خود را پیدا کنید.

 

شهريور: بهتر است امروز دست از سرزنش کردن خودتان بردارید. شما معمولا دوست ندارید به کاری بپردازید که می‌دانید نتیجه خوبی ندارد. در این فکر نیز نیستید که كارهای كوچكی انجام دهید و نتیجه بزرگی بگیرید؛ لازم نیست واقعیت دقیقا آن چیزی باشد که شما تصور می‌کنید.

 

مهر: بادی از تغییرات بر فراز آسمان زندگی‌تان در حال وزیدن است، اما برای شما سخت است که دست به کار شوید چرا که هنوز آمادگی این کار را در خود نمی‌بینید. بازگشت عطارد به سیاره شما نشان دهنده این است که باید هدف خود را در زندگی مشخص کنید. درباره سفری که در آینده خواهید داشت بیندیشید، اما تا زمانیکه تصمیم درستی نگرفته اید راه نیفتید. به همه راه ها فکر کنید تا بتوانید بهترین آنها را انتخاب کنید.

 لطفا برای دیدن کامل فال امروز به ادامه مطلب بروید

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترين جاي فكر كردن كجاست؟
    آیا فکر میکنید خوشتیپ و خوشگل هستید؟
    نظرت درباره این سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1015
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 264
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 339
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,277
  • بازدید ماه : 1,114
  • بازدید سال : 20,738
  • بازدید کلی : 226,416