loading...
music2plus.ir

دیجیتالی ترین نقاشی های دنیا +عکس

استفاده از نرم افزارهای طراحی گرافیکی برای کشیدن تصاویری مانند نقاشی های جذاب کار ساده ای است اما هنگامی که از نرم افزار خیلی تخصصی مانند "اکسل" برای نقاشی کشیدن استفاده می شود قضیه کمی عجیب می شود.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، زمانی که سخن از نقاشی های دیجیتالی می شود شاید به فکر هنرمندانی باشید که با استفاده از قطعات دیجیتالی تصاویری را بازسازی کرده اند اما این بار دیجیتال به سبکی دیگر معنا می شود.

"تاتسو هوریوچی" پیرمرد 73 ساله ژاپنی با استفاده از یکی از نرم افزارهای پیچیده مایکروسافت نقاشی هایی بسیار زیبا می کشد به طوری که در نگاه اول اصلا متوجه دیجیتالی بودن آن ها نخواهید شد. 

 

کشف گودزیلایی که تقریبا سالم است+عکس

انتخاب: در پی طوفان شدیدی كه روزهای گذشته در خلیج "پلنتی" در نیوزیلند اتفاق افتاده بود، لاشه یک جانور ناشناخته كه حدود 9 متر طول دارد در ساحل "پوكهینا" پیدا شد.
 
 قسمت اعظم بدن این جانور، پوسیده و توسط آب دریا برده شده است و تنها سر او تقریبا بطور كامل قابل مشاهده میباشد.
 
برخی از كارشناسان، این جانور را نوعی مارماهی عظیم الجثه یا كروكودیل میدانند، اما به اعتقاد عده‌ای دیگر، این هیولا باقیمانده اجداد ماقبل تاریخ خود است.
 
اكنون محققان این جانور ناشناخته را برای بررسیهای بیشتر به آزمایشگاه منتقل كرده اند.

کشف گودزیلا در نیوزیلند +عکس

تشنج در سخرانی امروز حسن روحانی در دانشگاه صنعتی شریف

تشنج در سخنراني حسن روحاني در شريف

درگيري در قسمت پاياني نشست (پرسش و پاسخ) بود كه يكي از افراد حاضر با قرائت متني عليه هاشمي و روحاني جو جلسه را متشنج كرد و به همين دليل دانشجويان در حمايت از روحاني، هاشمي و خاتمي اقدام به شعار دادن نمودند.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه انتخابات ۲۴ خرداد باید زمینه ساز وحدت ملی باشد گفت: اگر فردی کاندیدا می شود بخاطر اینکه قدش از دیگران بلندتر است نباید دیگران بترسند و بهراسند. دكتر حسن روحانی که عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف سخن می گفت اظهار کرد: ایجاد فضای آزاد، حفظ منزلت دانشجو و استاد و فراهم کردن فضا فعالیت علمی در این سرزمین باعث خواهد شد ما بتوانیم از سرمایه های علمی سرزمین مان بهره ببریم.

گلشیفته فراهانی به قتل رسید+عکس

گلشیفته فراهانی 3 روز پیش جنازه اش در خانه ای متروکه پیدا شد.

گلشیفته فراهانی به دلیل درگیری و خوردن تیر اسلحه به قتل رسیده است. قاتلان هنوز مشخص نشده اند و پلیس به دنبال ضاربان وی می باشد.

بر اساس گزارش های منتشر شده پس از چند روز گلشیفته فراهانی در یک کلیسا تشییع جنازه شده است.

وی با خروج از ایران به همکاری با سینمای فاسد غرب پرداخته و در داخل کشور مورد انتقادهای شدید اهالی فرهنگ و هنر قرار گرفته و موجبات سرشکستگی زنان و دختران محجوب ایران زمین را فراهم آورد.

عاقبت گلشیفته فراهانی با پایانی تلخ، درس عبرتی شد برای تمامی کسانی که به عزت و آبروی زن ایرانی خیانت می کنند.

منبع:تعامل

بازنشر:www.music2plus.ir


 شبنم قلی خانی یکی از بازیگرانی است که با ایفای نقش در مجموعه «مریم مقدس» در سن 18 سالگی به شهرت رسید اما وی اخیراً کم کار شده است، دلیل این كم كاری تا امروز از زبان شبنم قلی خانی بیان نشده بود.

2 عکس جدید از شبنم قلی خانی در استرالیا
2 عکس جدید از شبنم قلی خانی در استرالیا

 او در این باره از اقامت موقت خود در كشور استرالیا صحبت می كند و می گوید به خاطر موقعیت شغلی همسرش و همچنین ادامه تحصیل در رشته كارگردانی فیلم، تصمیم گرفته مدتی در كشور استرالیا زندگی كند و از دنیای بازیگری فاصله بگیرد.

به گزارش بانی فیلم، رامین نعمتی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون چهارشنبه هفته گذشته به دلیل سرطان کبد در بیمارستان آبان به دیار باقی شتافت.

بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت / عکس

او ششم شهریور سال ۱۳۲۹ به دنیا آمد و از سال ۱۳۴۸ با بازی در سریال های سرکار استوار»، «مراد برقی»، «تلخ و شیرین»، «خانه در آتش»، «آدم کاغذی» و «یکی بود یکی نبود» فعالیت هنری خود را آغاز کرد. او در کارنامه خود بازی در مجموعه های «آتش در خانه»، «شیطان در خانه»، «فروشگاه»، «بازگشت پرستوها»، «جاده ابریشم»، «پهلوانان نمی میرند»، «شب زدگان»، «قصه های شهرک»، «راه سوم»، «کژدم ۳۳»، «دردسر والدین»، «پدر خاک» و «آوای گلستان» و فیلم های سینمایی «برخورد خیلی نزدیک»، «پوست موز»، «ملودی»، «دختری در قفس»، «آقای رئیس جمهور»، «مرد عوضی»، «ویرانگر» و فیلم های تلویزیونی «کارد و پنیر» و... را داشته است.
"روحش شاد یادش گرامی"

(4)تصاویر ثبت نام کنندگان کاندیدا ریاست جمهوری

چهارمین روز ثبت نام داوطلبین نامزدی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در محل وزارت کشور برگزار شد.
خبرگزاری مهر: چهارمین روز ثبت نام داوطلبین نامزدی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در محل وزارت کشور برگزار شد.





لطفا برای دیدن کامل تطاویر رو دانلود کلیک نماید

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترين جاي فكر كردن كجاست؟
    آیا فکر میکنید خوشتیپ و خوشگل هستید؟
    نظرت درباره این سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1015
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 264
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 339
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,271
  • بازدید ماه : 1,108
  • بازدید سال : 20,732
  • بازدید کلی : 226,410