loading...
music2plus.ir

دستگیری دختر ادم ربا در قزوین

دستگیری دختر آدم‌ربا در قزوین
به گزارش فارس، سردار مسعود جعفری‌نسب اظهار داشت: به دنبال مراجعه زنی به پلیس آگاهی استان مبنی بر گم شدن دختر بچه سه ساله وی که در کوچه مشغولبازی بوده است، مأموران پلیس آگاهی بلافاصله اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: این مأموران در تحقیقات خود دریافتند که برادر شخص گم‌‌شده به مدت چند ماه با دختری 23 ساله ارتباط داشته و به دلایلی ارتباط آنان قطع شده است که این موضوع موجب ظن مأموران به دختر جوان شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: این مأموران با شناسایی آدرس محل سکونت مظنون به محل مراجعه و با وجود بازرسی دقیق منزل، توفیقی در پیدا کردن گم‌شده و مظنون حاصل نکردند.

جعفری‌نسب بیان کرد: با تسلط اطلاعاتی و بهره‌گیری از شگردهای پلیسی، مأموران موفق به برقراری ارتباط با فرد مظنون و اطمینان از آدم‌ربایی شدند.

این مسئول اضافه کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد که آدم‌ربا، گم‌شده را به شهر مشهد منتقل کرده که بلافاصله با هماهنگی قضایی، اکیپی از افسران مجرب به شهر مشهد اعزام و سرانجام محل اختفای وی در یکی از هتل‌ها شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: پس از شناسایی محل اختفا، متهم در یک اقدام سریع دستگیر و گروگان نیز در سلامت کامل آزاد شد.

جعفری‌نسب تصریح کرد: آدم‌ربا انگیزه خود را خلف‌وعده برادر گروگان در خصوص ازدواج اعلام کرده و نیز در بازجویی پلیس اظهار داشته است که برادر دختر گم‌شده پس از دریافت چند میلیون تومان پول از وی، اکنون این مبلغ را باز نمی‌گرداند.

این مسئول ادامه داد: به گفته متهم از آنجایی که خانواده دختر گم‌شده نیز در پس دادن پول آدم‌ربا همکاری نکرده‌اند؛ وی به قصد انتقام، دختر بچه سه ساله آنان را گروگان گرفته است.

وی تصریح کرد: با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان این پرونده در کمتر از 24 ساعت به نتیجه رسیده و آدم‌ربا با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است./فارس

منبع:ایران فروم

رازجنایتکارتهران با دختران جوان فاش شد

جنایتکاری که به دلیل جرم‌های متعدد و گوناگون یک سال از دست پلیس فراری بود، شناسای و به همراه یك دختر دستگیر شد


راز جنایتکار تهران با دختران جوان فاش شد
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: جنایتکاری که به دلیل جرم‌های متعدد و گوناگون یک سال از دست پلیس فراری بود، شناسای و به همراه یك دختر دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا محرابی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وصول یک فقره پرونده از سوی بازپرس شعبه 7 دادسرای شهرری مبنی بر شناسایی و جلب فردی از اراذل و اوباش سطح یک منطقه ری به هویت "محمد.م" دستور کار در اختیار عوامل این حوزه قرار گرفت.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه اذعان داشت: پس از تحقیقات میدانی مشخص گردید، نامبرده از اراذل و اوباش و سطح یک تهران است.

وی ادامه داد: همچنین متهم در پرونده سابق خود ده‌ها سابقه شرارت، زورگیری، شرب خمر، اخلال در نظم عمومی و نزاع دست جمعی داشته است و به دلیل این موارد سال‌ها در زندان عمر خود را سپری کرده است.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه اذعان داشت: دراین راستا متهم 1 سال و نیم گذشته زمانی که از زندان آزاد می‌شود شرارت‌های خود را مجدد آغاز می‌کند و با جرح شدید و عمدی یک شهروند تهرانی متواری می‌شود.

سرهنگ علیرضا محرابی ابراز داشت: در نهایت پس از یک سال فرار در کشور‌های حاشیه مجدد به ایران باز می‌گردد و این بار اقدام به پخش مواد مخدر شیشه با اجیر کردن دختران جوان و دانشجو در سطح شهر تهران می‌کند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه گفت: ماموران با اقدامات گسترده اطلاعاتی توانستند این متهم را در حالی که با انجام عمل زیبایی و مواردی دیگر تغییر چهره داده بود، در غرب تهران شناسایی و ردیابی کنند.

این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت: ماموران زبده این حوزه در محدوده محل سکونت متهم مستقر شده و با بستن راه‌های احتمالی فرار و با مجوز قضایی وارد منزل متهم شده و آن را به همراه یک دختر جوان دستگیر می کنند.

وی ادامه داد: در بازرسی از اتاق خواب ماموران بیش از 1 کیلو 250 گرم شیشه، یک عدد کپسول گاز اشک آور، یک قبضه قمه، آلات و ادوات مصرف مواد مخدر و در بررسی دقیق تر از دیگر نقاط خانه بیش از 280 گرم شیشه، یک عدد شوکر، یک عدد باطوم برقی و یک دستگاه ترازوی دیجیتال کشف و ضبط می‌کنند.

سرهنگ علیرضا محرابی تاکید کرد: همچنین ماموران از داخل خورو 206 متهم که در حیاط خانه پارک شده بود یک قبضه شمشیر نامتعارف کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: در نهایت متهم نامبرده به مقر انتقال داده شد و دختر نیز تحویل بازداشتگاه زنان پلیس امنیت اخلاقی گردید.

منبع:تالار گفتگو ایرانیان
باز نشر"سرچ دانلود
لطفا با عضو شدن در سایت ما به روز باشید

قتل کودک معلول با دستان شیاد شفابخش

زنی که با ادعای داشتن قدرت ماورایی و شفابخشی اقدام به قتل کودکی 2.5 ساله کرده بود، پس از 10 سال دستگیر شد.


قتل کودک معلول با دستان شیاد شفابخشلطفا برای خواندن کامل خبر به ادامه مطلب بروید

پله برقي پاساژ انگشتان کودک را قطع کرد


سهل انگاري والدين و نا ايمن بودن پله برقي باعث شد انگشتان دست کودک پنج ساله آنها در ميان پله برقي پاساژي قطع شود. 

به گزارش جام جم، ستاد فرماندهي آتش نشاني تهران ساعت 11:15 دقيقه صبح امروز(جمعه) با اعلام خبر وقوع اين حادثه به سامانه 125، بلافاصله آتش نشانان ايستگاه 4 به محل اعلام شده درچهارراه مولوي اعزام شدند. 

غلامحسين باهمه راد فرمانده آتش نشانان اعزامي گفت: اين کودک 5 ساله که رضا س نام دارد صبح امروز هنگامي که با والدين اش در طبقه زيرزمين پاساژ حضور داشتند براثر بازيگوشي ناگهان دستش در بين پله برقي درحال حرکت گير کرد. 

وي افزود: با توجه به شرايط ايجاد شده و احتمال اين که اين وسيله ممکن بود آسيب بيشتري به انگشتان دست وي وارد کند، اجراي عمليات نجات با دشواري بسيار و حساسيت ويژه اي همراه بود. 

راد ادامه داد: نيروهاي آتش نشاني با بکارگيري تجهيزات ايمني و نجات و دقت و ظرافت هر چه بيشتر در اجراي عمليات، پس از تلاش فراوان قطعات پله برقي را باز کردند و دست اين پسربچه را بيرون آوردند و وي را جهت اعزام به بيمارستان به عوامل اورژانس تحويل دادند. 

اين فرمانده آتش نشاني علت بروز اين حادثه را نا ايمن بودن پله برقي و هم چنين سهل انگاري والدين کودک اعلام کرد و افزود: متاسفانه در جريان اين اتفاق دردناک دو انگشت دست راست اين پسربچه به شدت آسيب ديده و در آستانه قطع شدن قرار گرفت. 

وي با اشاره به حادثه مشابه در سال گذشته اظهار کرد: متاسفانه اين دومين حادثه اي است که در اين مکان اتفاق افتاده است. 

با همه راد اضافه کرد: در مرداد ماه سال قبل حادثه مشابه اي در اين پاساژ رخ داد که در جريان آن دوانگشت دست پسرسه ساله اي در ميان پله برقي طبقه اول اين پاساژ گير کرده وقطع شد. 

فرمانده آتش نشانان ايستگاه 4 با اشاره به غير استاندارد بودن اين وسيله گفت: پله هاي برقي بايد طوري باشند که علاوه بر دست بزرگسالان، حتي انگشتان ظريف کودکان هم در بين پله ها گير نکند. 

وي همچنين به والدين توصيه کرد که در هنگام سوار شدن به پله هاي برقي کاملا مواظب کودکان خود باشند زيرا حس کنجکاوي کودکان و بازيگوش بودن آنها باعث مي شود که يک لحظه از غفلت آنها استفاده کرده و دست خود را به داخل فواصل اين پله ها فرو کنند که اگر اين وسيله ها استاندارد نباشند قطعا موجب بروز اين گونه حوادث مي شود.

 

لطفا با عضوشدن در سایت ما به روز باشید

http://www.serchdownload.rzb.ir

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترين جاي فكر كردن كجاست؟
    آیا فکر میکنید خوشتیپ و خوشگل هستید؟
    نظرت درباره این سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1015
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 264
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 273
  • باردید دیروز : 339
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,321
  • بازدید ماه : 1,158
  • بازدید سال : 20,782
  • بازدید کلی : 226,460